New Gartner report published! Gamefication almost at the top.
In Gartner 2012 report, which present development of new technologies, gamefication was placed almost at the top of the ranking. This means that games use in education approach the climax of its popularity. In the era of “Y generation”, gaming severely affects learning habits. As a result representatives of “Y generation” actively benefit from modern technology and digital media in every aspect of life, which has to reflect in the way which the learning content is provided.
Jest nowy raport Gartnera! Grywalizacja niemal na szczycie.
Firma Gartner w opublikowanym w 2012 roku raporcie, prezentującym rozwój nowych technologii, umieściła grywalizację niemalże na samym szczycie swojego rankingu. Oznacza to, że temat zastosowania gier (także w edukacji) zbliża się do kulminacyjnego punktu swojej popularności. Rozwój nowoczesnych technologii sprawia, że oto mamy do czynienia z tzw. pokoleniem Y, które coraz więcej czasu poświęca grom, coraz chętniej uczy się poprzez wykorzystanie gier. Aktywnie i w każdej dziedzinie życia korzysta z nowoczesnych technologii i mediów cyfrowych.