Postępowanie w sytuacjach kryzysowych

Komputerowa platforma do szkolenia postępowania w sytuacjach kryzysowych PROCeed umożliwia tworzenie i uruchamianie aplikacji symulacyjnych w formie interaktywnych gier decyzyjnych.

Niewymagana rejestracja

Szybkie i przystępne wprowadzenie

Postępowanie w sytuacjach kryzysowych

Komputerowa platforma do szkolenia postępowania w sytuacjach kryzysowych PROCeed umożliwia tworzenie i uruchamianie aplikacji symulacyjnych w formie interaktywnych gier decyzyjnych.

Niewymagana rejestracja

Szybkie i przystępne wprowadzenie

Fabularne gry decyzyjne

Wykorzystanie technik symulacyjnych umożliwia wierne odwzorowanie rzeczywistego przebiegu wybranej sytuacji krytycznej, dzięki uwzględnieniu wszystkich niezbędnych ról, decyzji, zjawisk, obiektów fizycznych, czy elementów środowiska. Obserwując dynamicznie zmieniającą się symulowaną sytuację, użytkownik systemu ma możliwość podejmowania różnych decyzji mających wpływ na jej dalszy przebieg oraz na postępowanie innych użytkowników.

Powódź

Zarządzanie kryzyowe

Gracze wcielają się w rolę Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, dwóch zespołów szczebla powiatowego oraz trzech zespołów szczebla gminnego z terenu województwa wielkopolskiego. Grający mają za zadanie rozwiązać ponad 100 problemów poprzez podjęcie decyzji i w konsekwencji wybór odpowiedniej opcji postępowania.

Epidemia

Zarządzanie kryzyowe

Gracze wcielają się w rolę Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, trzech zespołów miejskich oraz dwóch zespołów gminnych z terenu województwa wielkopolskiego. Grający mają za zadanie rozwiązać ponad 220 problemów poprzez podjęcie trafnej decyzji i w konsekwencji wybór odpowiednich opcji postępowania.

Katastrofa kolejowa

Zarządzanie kryzyowe

Gracze wcielają się w rolę Dyżurnego Ruchu, Dyspozytora Liniowego oraz Dyspozytora Zakładu Linii Kolejowych, ich zadaniem jest rozwiązanie ponad 20 problemów poprzez podjęcie trafnej decyzji i w konsekwencji wybór odpowiedniej opcji postępowania.

Łańcuch dostaw

logistyka

Gracze wcielają się w rolę dostawcy, przewoźnika drogowego, spedytora drogowego, operatora intermodalnego oraz odbiorcy biorących udział w procesie dystrybucyjnym. Ich zadaniem jest rozwiązanie blisko 100 problemów na podstawie informacji o statusie realizacji dostawy oraz posiadanej wiedzy.

Powódź

Zarządzanie kryzyowe

Gracze wcielają się w rolę Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, dwóch zespołów szczebla powiatowego oraz trzech zespołów szczebla gminnego z terenu województwa wielkopolskiego. Grający mają za zadanie rozwiązać ponad 100 problemów poprzez podjęcie decyzji i w konsekwencji wybór odpowiedniej opcji postępowania.

Epidemia

Zarządzanie kryzyowe

Gracze wcielają się w rolę Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, trzech zespołów miejskich oraz dwóch zespołów gminnych z terenu województwa wielkopolskiego. Grający mają za zadanie rozwiązać ponad 220 problemów poprzez podjęcie trafnej decyzji i w konsekwencji wybór odpowiednich opcji postępowania.

Katastrofa kolejowa

Zarządzanie kryzyowe

Gracze wcielają się w rolę Dyżurnego Ruchu, Dyspozytora Liniowego oraz Dyspozytora Zakładu Linii Kolejowych, ich zadaniem jest rozwiązanie ponad 20 problemów poprzez podjęcie trafnej decyzji i w konsekwencji wybór odpowiedniej opcji postępowania.

Łańcuch dostaw

logistyka

Gracze wcielają się w rolę dostawcy, przewoźnika drogowego, spedytora drogowego, operatora intermodalnego oraz odbiorcy biorących udział w procesie dystrybucyjnym. Ich zadaniem jest rozwiązanie blisko 100 problemów na podstawie informacji o statusie realizacji dostawy oraz posiadanej wiedzy.

Powódź

Zarządzanie kryzyowe

Gracze wcielają się w rolę Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, dwóch zespołów szczebla powiatowego oraz trzech zespołów szczebla gminnego z terenu województwa wielkopolskiego. Grający mają za zadanie rozwiązać ponad 100 problemów poprzez podjęcie decyzji i w konsekwencji wybór odpowiedniej opcji postępowania.

Epidemia

Zarządzanie kryzyowe

Gracze wcielają się w rolę Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, trzech zespołów miejskich oraz dwóch zespołów gminnych z terenu województwa wielkopolskiego. Grający mają za zadanie rozwiązać ponad 220 problemów poprzez podjęcie trafnej decyzji i w konsekwencji wybór odpowiednich opcji postępowania.

Katastrofa kolejowa

Zarządzanie kryzyowe

Gracze wcielają się w rolę Dyżurnego Ruchu, Dyspozytora Liniowego oraz Dyspozytora Zakładu Linii Kolejowych, ich zadaniem jest rozwiązanie ponad 20 problemów poprzez podjęcie trafnej decyzji i w konsekwencji wybór odpowiedniej opcji postępowania.

Łańcuch dostaw

logistyka

Gracze wcielają się w rolę dostawcy, przewoźnika drogowego, spedytora drogowego, operatora intermodalnego oraz odbiorcy biorących udział w procesie dystrybucyjnym. Ich zadaniem jest rozwiązanie blisko 100 problemów na podstawie informacji o statusie realizacji dostawy oraz posiadanej wiedzy.

Prowadzenie szkoleń z sytuacji kryzysowych

Rozbudowany system personalizacji platformy

Zaawansowany system zarządzania platformą

Prowadzenie analiz wyników rozgrywki

Co nas wyróżnia

Wielowariantowy scenariusz

Każda rozgrywka może różnić się od poprzedniej.

Dynamika

Symulowana komputerowo sytuacja podlega ciągłym zmianom.

Współdziałanie

Każdy gracz, będąc częścią zespołu w ramach swojej roli, współpracuje z pozostałymi.

Wielowariantowy scenariusz

Każda rozgrywka może różnić się od poprzedniej.

Dynamika

Symulowana komputerowo sytuacja podlega ciągłym zmianom.

Współdziałanie

Każdy gracz, będąc częścią zespołu w ramach swojej roli, współpracuje z pozostałymi.

Interaktywność

Gracze wpływają na sytuację rozwiązując problemy decyzyjne.

Mapa sytuacyjna

Wizualizacja i kontrola obiektów na mapie.

Dostęp z dowolnego miejsca

Każdy gracz może uczestniczyć w rozgrywce poprzez sieć komputerową.

Wielowariantowy scenariusz

Każda rozgrywka może różnić się od poprzedniej.

Dynamika

Symulowana komputerowo sytuacja podlega ciągłym zmianom.

Współdziałanie

Każdy gracz, będąc częścią zespołu w ramach swojej roli, współpracuje z pozostałymi.

Interaktywność

Gracze wpływają na sytuację rozwiązując problemy decyzyjne.

Mapa sytuacyjna

Wizualizacja i kontrola obiektów na mapie.

Dostęp z dowolnego miejsca

Każdy gracz może uczestniczyć w rozgrywce poprzez sieć komputerową.

Wielowariantowy scenariusz

Każda rozgrywka może różnić się od poprzedniej.

Dynamika

Symulowana komputerowo sytuacja podlega ciągłym zmianom.

Współdziałanie

Każdy gracz, będąc częścią zespołu w ramach swojej roli, współpracuje z pozostałymi.

Interaktywność

Gracze wpływają na sytuację rozwiązując problemy decyzyjne.

Mapa sytuacyjna

Wizualizacja i kontrola obiektów na mapie.

Dostęp z dowolnego miejsca

Każdy gracz może uczestniczyć w rozgrywce poprzez sieć komputerową.

Interaktywność

Gracze wpływają na sytuację rozwiązując problemy decyzyjne.

Mapa sytuacyjna

Wizualizacja i kontrola obiektów na mapie.

Dostęp z dowolnego miejsca

Każdy gracz może uczestniczyć w rozgrywce poprzez sieć komputerową.

Wykorzystanie technik symulacyjnych umożliwia wierne odwzorowanie rzeczywistego przebiegu wybranej sytuacji krytycznej, dzięki uwzględnieniu wszystkich niezbędnych ról, decyzji, zjawisk, obiektów fizycznych, czy elementów środowiska. Obserwując dynamicznie zmieniającą się symulowaną sytuację, użytkownik systemu ma możliwość podejmowania różnych decyzji mających wpływ na jej dalszy przebieg oraz na postępowanie innych użytkowników.

Wykorzystanie technik symulacyjnych umożliwia wierne odwzorowanie rzeczywistego przebiegu wybranej sytuacji krytycznej, dzięki uwzględnieniu wszystkich niezbędnych ról, decyzji, zjawisk, obiektów fizycznych, czy elementów środowiska. Obserwując dynamicznie zmieniającą się symulowaną sytuację, użytkownik systemu ma możliwość podejmowania różnych decyzji mających wpływ na jej dalszy przebieg oraz na postępowanie innych użytkowników.

Korzyści

Gotowy materiał edukacyjny

W momencie zakupu licencji klient oprócz dostępu do gier otrzymuje kompletny zestaw materiałów przydatnych do prowadzenia zajęć np. Prezentację wprowadzającą, podręcznik trenera z kluczem do problemów decyzyjnych, inne materiały pomocnicze

Propozycja organizacji zajęć

Na życzenie klienta możliwa jest konsultacja w zakresie organizacji zajęć dla studentów, w tym: propozycje przypisania studentów do stanowisk komputerowych, podział rozgrywki na wiele jednostek zajęciowych, sugestie dotyczące interpretowania raportu i prowadzenia dyskusji po rozgrywce.

Elastyczny zakres udziału trenera

Możliwe jest dostosowanie udziału trenera podczas rozgrywki od zupełnego braku ingerencji w rozgrywkę, aż do wstrzymywania rozgrywki dla przeprowadzenia konsultacji z graczami, czy komentowaniu gry z użyciem wbudowanego czatu.

Atrakcyjna forma zajęć

Rozgrywka jest formułą atrakcyjniejszą od typowych zajęć, i dla prowadzącego, i dla studentów. W jej trakcie uczestnicy uczą się jednocześnie rozwiązując stawiane przed nimi konkretne problemy, których pokonywanie podnosi motywację graczy i zwiększa ochotę do dalszej gry.

Udział zdalnych studentów

Sieciowa budowa aplikacji PROCeed pozwala na włączanie graczy z dowolnego miejsca wyposażonego w dostęp do sieci Internet. Umożliwia to prowadzenie zajęć niestacjonarnych oraz hybrydowych. Daje też studentom możliwość dostępu ze swojego pokoju w domu akademickim.

Wyższa efektywność nauczania

Dzięki grom PROCeed zwiększa się efektywność nauczania. Gry rozwijają umiejętności praktyczne podejmowania decyzji w realistycznych sytuacjach, opartych na faktycznych wydarzeniach.Angażując się aktywnie w rozgrywkę gracze przyswajają ponad 80% przekazywanej wiedzy, co jest nieosiągalne w ramach typowych zajęć.

Gotowy materiał edukacyjny

W momencie zakupu licencji klient oprócz dostępu do gier otrzymuje kompletny zestaw materiałów przydatnych do prowadzenia zajęć np. Prezentację wprowadzającą, podręcznik trenera z kluczem do problemów decyzyjnych, inne materiały pomocnicze

Propozycja organizacji zajęć

Na życzenie klienta możliwa jest konsultacja w zakresie organizacji zajęć dla studentów, w tym: propozycje przypisania studentów do stanowisk komputerowych, podział rozgrywki na wiele jednostek zajęciowych, sugestie dotyczące interpretowania raportu i prowadzenia dyskusji po rozgrywce.

Elastyczny zakres udziału trenera

Możliwe jest dostosowanie udziału trenera podczas rozgrywki od zupełnego braku ingerencji w rozgrywkę, aż do wstrzymywania rozgrywki dla przeprowadzenia konsultacji z graczami, czy komentowaniu gry z użyciem wbudowanego czatu.

Atrakcyjna forma zajęć

Rozgrywka jest formułą atrakcyjniejszą od typowych zajęć, i dla prowadzącego, i dla studentów. W jej trakcie uczestnicy uczą się jednocześnie rozwiązując stawiane przed nimi konkretne problemy, których pokonywanie podnosi motywację graczy i zwiększa ochotę do dalszej gry.

Udział zdalnych studentów

Sieciowa budowa aplikacji PROCeed pozwala na włączanie graczy z dowolnego miejsca wyposażonego w dostęp do sieci Internet. Umożliwia to prowadzenie zajęć niestacjonarnych oraz hybrydowych. Daje też studentom możliwość dostępu ze swojego pokoju w domu akademickim.

Wyższa efektywność nauczania

Dzięki grom PROCeed zwiększa się efektywność nauczania. Gry rozwijają umiejętności praktyczne podejmowania decyzji w realistycznych sytuacjach, opartych na faktycznych wydarzeniach.Angażując się aktywnie w rozgrywkę gracze przyswajają ponad 80% przekazywanej wiedzy, co jest nieosiągalne w ramach typowych zajęć.

Gotowy materiał edukacyjny

W momencie zakupu licencji klient oprócz dostępu do gier otrzymuje kompletny zestaw materiałów przydatnych do prowadzenia zajęć np. Prezentację wprowadzającą, podręcznik trenera z kluczem do problemów decyzyjnych, inne materiały pomocnicze

Propozycja organizacji zajęć

Na życzenie klienta możliwa jest konsultacja w zakresie organizacji zajęć dla studentów, w tym: propozycje przypisania studentów do stanowisk komputerowych, podział rozgrywki na wiele jednostek zajęciowych, sugestie dotyczące interpretowania raportu i prowadzenia dyskusji po rozgrywce.

Elastyczny zakres udziału trenera

Możliwe jest dostosowanie udziału trenera podczas rozgrywki od zupełnego braku ingerencji w rozgrywkę, aż do wstrzymywania rozgrywki dla przeprowadzenia konsultacji z graczami, czy komentowaniu gry z użyciem wbudowanego czatu.

Atrakcyjna forma zajęć

Rozgrywka jest formułą atrakcyjniejszą od typowych zajęć, i dla prowadzącego, i dla studentów. W jej trakcie uczestnicy uczą się jednocześnie rozwiązując stawiane przed nimi konkretne problemy, których pokonywanie podnosi motywację graczy i zwiększa ochotę do dalszej gry.

Udział zdalnych studentów

Sieciowa budowa aplikacji PROCeed pozwala na włączanie graczy z dowolnego miejsca wyposażonego w dostęp do sieci Internet. Umożliwia to prowadzenie zajęć niestacjonarnych oraz hybrydowych. Daje też studentom możliwość dostępu ze swojego pokoju w domu akademickim.

Wyższa efektywność nauczania

Dzięki grom PROCeed zwiększa się efektywność nauczania. Gry rozwijają umiejętności praktyczne podejmowania decyzji w realistycznych sytuacjach, opartych na faktycznych wydarzeniach.Angażując się aktywnie w rozgrywkę gracze przyswajają ponad 80% przekazywanej wiedzy, co jest nieosiągalne w ramach typowych zajęć.

Program partnerski

Faktyczne warunki partnerstwa do potwierdzenia z zespołem PROCeed 

Faktyczne warunki partnerstwa do potwierdzenia z zespołem PROCeed 

Progress Bar
0%
Progress Bar
0%
Progress Bar
0%

Zaufali nam

Image Carousel

Wypróbuj grę lub zamów już teraz!