Archiwum roku: 2016

Wszystkim użytkownikom platformy PROCeed, jej sympatykom i przygodnym zabłąkanym na naszej stronie Internautom składamy serdeczne życzenia Radosnych Świąt Bożego Narodzenia i pomyślności w nowym 2017 roku. A sobie samym życzymy, byśmy naszą ofertą zawsze spełniali Wasze oczekiwania i pomagali realizować Wasze zamierzenia zawodowe i osobiste.  

W najnowszej wersji platformy zostały wprowadzone zmiany mające na celu ułatwienie korzystania z systemu przez Trenerów. Wprowadzono możliwość „Resetowania” rozgrywki, w razie wystąpienia jakichkolwiek problemów z łączem. Rozgrywka automatycznie zapisuje się w ostatnim punkcie, dzięki czemu nie ma potrzeby ponownego rozgrywania tych samych etapów. Ponadto w najnowszej wersji istnieje możliwość „Wyrzucenia” gracza, jeśli np. jakiś uczeń musiał opuścić grę, a chcemy kontynuować rozgrywkę bez zbędnej zwłoki. W celu powiększenie komfortu dla Trenerów w konsoli wprowadzono możliwość usuwania z informacji o rozgrywkach, danych dotyczących rozgrywek historycznych, jak i w przygotowaniu. Ma to na celu utrzymanie przejrzystości informacji wyświetlanych w systemie. Posiadaczy licencji na gry PROCeed zachęcamy do korzystania. Mamy nadzieję, że to jeszcze bardziej ułatwi i uprzyjemni korzystanie z naszej platformy. Sorry, the content is available only in Polish

Nasza społeczność użytkowników gier edukacyjnych PROCeed powiększyła się w tym roku o nowego członka – Wyższą Szkołę Bezpieczeństwa w Poznaniu. Witamy serdecznie i życzymy owocnej współpracy.

14 września przeprowadziliśmy pierwsze „Szkolenie dla trenerów dotyczące wykorzystania symulacyjnych gier decyzyjnych PROCeed w ramach akademickich zajęć dydaktycznych”. Odbyło się ono w ramach akcji jesiennej dla nowych uczelni, które dołączyły do grona użytkowników ProCeed. Kolejne sesje szkoleniowe mają się odbywać w formie kursów online.

W czerwcu wygasają niektórym naszym partnerom licencje na używanie gier w środowisku PROCeed. Dziękujemy za dotychczasowe zaangażowanie i zaufanie, którym nas Państwo obdarzyliście. W ostatnim czasie poszerzyliśmy naszą ofertę o nowe gry decyzyjne. Na nowy rok akademicki biblioteka gier obejmuje zatem: „Powódź” wersja 2.0 „Epidemia” wersja 1.0 „Katastrofa kolejowa” wersja 1.0 „Łańcuch dostaw” wersja 1.0 (wydanie ostateczne) „Katastrofa morska” (wersja beta) Dla stałych klientów przewidziane rabaty. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt mailowy proceed@itti.com.pl lub telefoniczny pod numer 61 6226985.  

W dniach 26-28 kwietnia br, w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni i MSB w Revinge (Szwecja), odbył się jeden z eksperymentów projektu DRIVER. Uczestnikami wydarzenia byli specjaliści z dziedziny zarządzania kryzysowego z Polski i Szwecji. Specjalnie na potrzeby tego eksperymentu powstała najnowsza gra decyzyjna: Akcja ratownicza SAR na Bałtyku, w której gracze zmagają się z potrzebą ewakuacji dużej liczby poszkodowanych jak i udzieleniem im niezbędnej pomocy medycznej, a także miejsc tymczasowego kwaterunku. Sorry, the content is available only in Polish

Na Morzu Bałtyckim dochodzi do poważnego pożaru na pokładzie statku pasażerskiego Fire Sparrow, w związku z tym niezbędna jest natychmiastowa ewakuacja wszystkich pasażerów i załogi. W grze gracze mają za zadanie nie tylko jak najszybsze przetransportowanie poszkodowanych na ląd, ale zapewnienie im niezbędnej opieki medycznej, a także miejsc tymczasowego kwaterunku. Gra została skonstruowana w wersji dwujęzycznej. Cechy szkolenia: • zróżnicowanie wariantów zakończenia i przebiegu gry zależne od decyzji podjętych przez członków zespołów • dynamiczna wizualizacja przebiegu rozgrywki • zarządzanie dostępnymi siłami i środkami województwa, powiatów oraz gmin zgodnie z ich przeznaczeniem • zwiększenie poziomu trudności rozgrywki poprzez wprowadzenie szeregu zdarzeń i problemów pobocznych • tworzenie szczegółowych raportów z przebiegu szkolenia oraz ocena uczestnika • ocena skuteczności rozgrywki Sorry, the content is available only in Polish

7/7